Jeff Koons designer pour Kiehl’s

L’artiste Jeff Koons s’est inspiré de ses fameuses tulipes pour jouer les packaging designers chez Kiehl’s. Koons et la mythique maison américaine de produits de soin ont joint leurs efforts pour imaginer les étiquettes colorées des quatre produits de cette gamme en édition limitée. 100% des bénéfices nets sont destinés au Koons Family Institute, oeuvre caritative dépendante de lInternational Centre for Missing and Exploited Children (à Paris, l’édition très spéciale est vendue chez Colette).

Artist Jeff Koons’ famous tulips have inspired the labels of a limited collection for Kiehl’s. Koons and the cult beauty brand have teamed up to design a special packaging for the line. One hundred percent of Kiehl’s Worldwide Net Profits will benefit The Koons Family Institute, an initiative of the International Centre for Missing and Exploited Children.

(images Jeff Koons, Guggenheim Bilbao, galerie Jérôme de Noirmont, Kiehl’s)


Comments

1

Something to Say?

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.