Bardot Ice Cream

In California, newcomer Bardot Ice Cream is the latest craze:  shops have been designed by award-winner architect Ana Henton, while renowned creative agency Landor Associates craftily imagined a striking visual identity.

En Californie, les regards convergent vers la nouvelle marque Bardot Ice Cream : des boutiques signées de l’architecte primée Ana Henton, et une identité visuelle accrocheuse, peaufinée par l’agence Landor Associates.

Branded tell-tale names (“Forbidden fruit”, “French Kiss”, “Heart of darkness”, Acapulco love”), Bardot ice creams are packaged in specific wrappings, enabling conservation for up to 8 hours.

Landor Associates received several awards, such as AD&D and Clio, for their Bardot Ice Cream design work.

Baptisées de noms évocateurs (“Fruit interduit”, “Acapulco love”, “Au coeur des ténèbres”, ou “French kiss”), les glaces Bardot s’accompagnent d’emballages spécifiques, permettant jusqu’à huit heures de conservation.

L’agence Landor Associates s’est vu décerner, en récompense du travail réalisé pour Bardot Ice Cream, plusieurs prix convoités (AD&D et Clio) pour leurs designs.


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